ČeskyEnglish
OBCHODNÍ PODMÍNKY 
 
Způsoby doručení zboží, cena poštovného
Objednávky zasíláme obvykle na dobírku Českou poštou. Cena poštovného je 150 Kč, při nákupu nad 10.000 Kč poštovné neúčtujeme. Balné neúčtujeme u žádných objednávek. V případě odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dní nese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovní přeprava (§ 1820 odst. 1 písm. g) OZ). Osobní vyzvednutí je možné zdarma na adrese naší provozovny, viz Kontakt.

Způsoby platby
- dobírka v případě zaslání Českou poštou
- hotově při osobním odběru

Termíny expedice
Zboží, které je skladem, expedujeme obvykle do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky. V ostatních případech informujeme o předpokládaném termínu expedice přímo na mobilní telefon a také e-mailem.


JAK NAKUPOVAT, REKLAMAČNÍ ŘÁD 

1. POSTUP OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Vážení zákazníci,
výrobky z naší nabídky si můžete pohodlně objednat přímo z domova nebo kanceláře v našem internetovém obchodě. Zboží v naší nabídce můžete třídit podle druhu, ceny atd., případně si zboží vyhledat podle názvu. Kliknutím na název zboží se vám otevře okno s katalogovým listem daného výrobku, ve kterém najdete podrobný popis, fotografie a další informace o výrobku. Stisknutím tlačítka "Přidat do košíku" vložíte dané zboží do košíku ve zvoleném množství. Po vložení zboží do košíku se vám zobrazí aktuální stav vaší objednávky. Přehledně je zde zobrazeno zboží ve vašem košíku, cena za jednotlivá balení a také celková cena nákupu. Jednotlivé položky můžete také z košíku odebrat, a to stisknutím tlačítka "X" (smazat) vlevo u dané položky.

Jakmile dokončíte výběr zboží, o které máte zájem, můžete stisknutím tlačítka "Objednat zboží" přejít ke způsobu platby a výběru dopravy zboží.
Pokud jste zaregistrovaným zákazníkem naší firmy (a jste přihlášeni), pak nemusíte již vyplňovat Vaši adresu, ani telefon, e-mail a další kontakty. V opačném případě prosím vyplňte požadované údaje, případně se přihlaste do systému. 

V případě zboží ušitého na míru (smlouva o dílo) požadujeme zálohu ve výši 2000 Kč. Pokud spotřebitel nezaplatí zbývající část kupní ceny, je mu započtena smluvní pokuta ve stejné výši jako záloha (tzv. nevratná záloha). 

Dokončení objednávky provedete stisknutím tlačítka "POTVRDIT A DOKONČIT OBJEDNÁVKU".

Tím byla vaše objednávka odeslána. Její přijetí vám obratem potvrdíme na váš e-mail, kde najdete také kopii objednávky s přehledem zboží a cenami.

Zboží obdržíte na dobírku, zasíláme Českou poštou, obvykle do 10 dnů. Přepravné účtujeme pouze v případě, že je hodnota objednávky nižší než 10.000,- Kč. Cena poštovného/ přepravného činí 150 Kč (vč. pojištění).

V případě jakýchkoliv dotazů ke způsobu objednání zboží nás prosím kontaktujte.


2. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Kupující je povinen po dodání zboží, a to bez odkladu, zásilku prohlédnout a oznámit prodávajícímu případně zjištěné závady či neúplnost dodávky. Zjištěné závady oznámí kupující prodávajícímu telefonicky nebo písemně, viz Kontakt.

Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil doklady, tedy například fakturu nebo dodací list či paragon k dodanému zboží. Dále je nutné, aby kupující v případě vracení vadného zboží prodávajícímu vrátil toto kompletně tak, jak jej převzal od prodávajícího. Prodávající po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizovaní jeho reklamace. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z nesprávného zacházení (viz visačka) a škod z neodborného používání výrobků, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. V případě poškození zásilky přepravní službou anebo poštou, kterou prodávající své výrobky kupujícímu zasílá, je povinen kupující při převzetí zboží sepsat reklamační zápis, kde uvede přesný popis a rozsah konkrétního poškození s touto službou a následně doručí kopie tohoto zápisu prodávajícímu. Prodávající poté na základě těchto dokladů vyřídí reklamaci s přepravní službou a po domluvě s kupujícím vyřeší vzniklou situaci. Kupující má zákonné právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení objednaného zboží nepoškozeného a s nastřelenou etiketou v rukávu. Zboží nesmí být nošené. 

Platí od 1.12.2008
Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené produkty
  • Doposud jste žádný produkt nenavštívil(a).
Rychlé vyhledávání
Měna
Facebook
Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
 
 
FacebookTwitterYoutube
© Flashman